24 februari 2020

restjes 51 "leaves with vellum"

Ik ben op het moment lekker bezig met het zelf maken van vellum. Heel leuk om te doen. De ideeën spatten van het papier. Ik heb daardoor ook nog wat restjes, die ik weer niet gebruik of in de bak bij de restjes terecht komen. Ze kunnen best nog dienst voor op een leuke kaart. Vandaag heb ik er een soort venster kaart van gemaakt. De bladeren die ik op het papier (vellum) zitten zijn gestempeld met stazon en stempels van darkroom door. Mijn favoriete stempels. De bloemen had ik eerder al gestanst deze zijn van Tim Holtz Sizzix. De rand aan de bovenkant heb ik ook weer eens te voorschijn gehaald en is van Nellie Snellen. De vlinder kwam ik ook nog tegen in mijn restjes bak. Ook deze heeft een mooi plekje gekregen op de kaart. Ik wil rechts onderin nog een tekst stempelen, maar ik weet nog niet waar de kaart naar toe gaat dus, daar wacht ik nog even mee. Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Mooie week toegewenst. Volgende weer een kaart met restjes. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...