25 februari 2020

Voorjaar in de bloemen

Eens een keertje wat anders een lange kaart. Ook hier mocht een stukje zelfgemaakte vellum niet ontbreken. De achtergrond lekker wit gelaten. Misschien komt er nog een stukje tekst. Ik vind het heerlijk op tijd om een cas-card te maken. De bladeren zijn van darkroom door. De bloemen zijn gemaakt met Altenew stempels. Beiden hebben prachtige stempels uitgebracht. Ik heb de bloemen gestempeld met Archival Plum, mooie kleur ik gebruik hem veel te weinig. De bloemen ingeschilderd met Distress Oxides. Met een Darkroomdoor stempel heb ik ook nog een stikstel randje gestempeld. Nu op naar het voorjaar. Mooie dag toegewenst.



Deze kaart doet mee bij de challenge van  Dutch card lovers.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Regina! Prachtig die bloemenhoek met de blaadjes in verschillende tinten. Dank je wel voor je deelname aan onze DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige 10x19-kaart Regina!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie uitwerking van de schets! Prachtige bloemen heb je gebruikt. Ik vind de Altenew bloemen altijd zo mooi, bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, kleurrijke bloemen op je kaart! Past prachtig zo met de schets. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...