26 mei 2020

Enjoy the little things


Vandaag een eenvoudige kaart op mijn blog. Eerst prachtige kleuren Distress Oxides aangebracht op een stuk Aquarel papier met blendingtool. Daarna ook nog water en weer extra Distress Oxides overheen aangebracht. Als extraatje een stencil die ik eerst nat heb gespoten op de achtergrond gelegd, hierdoor haal je weer wat kleur weg en zie het stencil terugkomen op je werk. 
Daarna weer eens mijn favoriete stempels van Artjourney erbij gepakt. Deze met Plum Archival aangebracht. 
Nog wat extra kleur aangebracht met colorsoft kleurpotloden bij de bloemen, planten en vlinder en hier en daar nog wat extra Distress Oxides. De bloemen, planten wat met een gelpen bewerkt. Een vrolijke natuur kaart. De tekst heb ik nog niet opgedaan, maar dat zou zo maar eens Enjoy the little things kunnen zijn. Blijf genieten van de kleine dingen en zeker ook in deze tijd. 

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke kleurencombinatie !
    Prachtige kaart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...