25 mei 2020

Restjes 64 "Pauw"

Via een tweede hands site 2 sheets van Artjourney gekocht, die ik nog niet had. Meteen uitgeprobeerd op een kaartje wat in mijn restbak lag. De cirkel lag er dus al,  eerder gemaakt met de gelli plate, helaas geen foto van gemaakt. De Pauw erop gestempeld en ingekleurd met colorsoft kleurpotloden. Daarna met een stencil de cirkel er op gesponst met Distress oxides. Deze nog wat bewerkt met gelpen en colorsoft kleurpotloden. Twee bij passende knoopjes gevonden in mijn knoopjes bak en borduurzijde in de kleurgroen bijpassend met de rest van de kaart. Ik ben niet helemaal trots als een pauw op deze kaart, maar hij is gewoon leuk. Volgende week weer een nieuwe restjes kaart. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...