8 juni 2020

restjes kaart 66


Tijd vliegt en het is al weer maandag, inmiddels zijn jullie het wel gewend op maandag kom ik weer met een kaart, creatie gemaakt met restjes papier. Op een het blog van Kico stamps vond ik een uitleg hoe je heel leuk stroken kon maken met stukken papier. Neem gerust eens een kijkje  bij  Kico stamps.
Bij mij zijn de stroken helaas niet helemaal recht geworden. Ligt het aan mij of de snijmachine, ach tja wat maakt het eigenlijk ook uit. Ik vind het resultaat heel tof. Het touwtje geeft nog wat extra"s. Leuk dat je weer hier was op mijn blog. De komende dagen zal ik meer kaarten en leuke creaties gaan posten.




Dit waren de restjes waarvan ik stroken heb gesneden en op het een vel papier heb geplakt.


Om het geheel af te maken vond ik de kat en de tekst nog in mijn restjes bak. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...