10 september 2020

Always here for you

Vandaag voorlopig een van mijn laatste kaarten in deze periode. Ik ga de komende anderhalf jaar mij richten op een studie. We gaan kijken of er nog tijd, ruimte overblijft om een kaartje te maken. De week is vol gepland er moet naast de studie en leren ook nog wat aan de huishouding worden gedaan. Ik zal het bloggen en mijn creativiteit gaan missen, maar op andere fronten zal mijn creativiteit weer worden aangewakkerd. Ik zie uit naar een leuke tijd om een nieuw vak leren. Maar ik blijf in de buurt zoals de titel zegt " Always here for you" . 

Deze kaart doet mee aan de challenge van Darkroom door. Een kleuren challenge. Het was heerlijk om er mee bezig te zijn gestempeld met stempels van Darkroom door sheet Carved Leaves Vol 2. De tekst komt van een andere sheet Warm Wishes.  Leuk dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog. Blijf zeker af en toe kijken, want wie weet komt er  toch nog wat op mijn blog. Voor nu wens ik jullie allemaal heel veel goeds toe, houd het hoofd koel ook in deze Corona tijd. Veel liefde, geluk en creativiteit.

Groetjes, Regina



1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...