13 september 2020

Planner " Back to School"

Voordat morgen mijn eerste schooldag start na 25 jaar nog gauw 2 pagina's gemaakt in mijn planner. De achtergronden had ik eerder gemaakt. Voor de achtergronden zijn allemaal stempels gebruikt van Darkroom door en distress Oxides. Het plaatje van schooltas heb ik van Internet. De tekst back to school zijn letters gestanst van Die-namics. De tekst " after 25 years" heb ik geprint. Daarna gestanst, de stans is van Elisabeth craft design en een bijpassende kleur gegeven met Distress Oxide. De label is ook een stans van Elisabeth Craft Design. De letters op de label is gemaakt met een stencil van Darkroom door. De potloden staan op een stempel van Artjourney. 

Ik denk dat jullie nu weer een beetje op de hoogte zijn wat betreft de materialen. Ik ga vanmiddag even lekker rustig aandoen. Drukke tijden zullen aanbreken, spannend maar heel leuk om weer naar school te gaan. Alvast bedankt voor jullie leuke en lieve reacties. Wie weet tot binnenkort, maar het kan ook even een poosje duren. In mijn vorige blog vermelde ik al, eerst school, werk en gezin. 

Groetjes, Regina





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...