15 maart 2022

Terug van weggeweest met lente kriebels

Ik kom terug met niet één kaart maar met wel vier kaarten. Ik heb er weer zin in om mijn creativiteit te laten zien na een langere periode druk te zijn geweest met de opleiding persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg, wat ik vorige maand heb afgesloten met een mooi diploma.

De kaarten die ik jullie laat zien hebben allemaal een link met dezelfde achtergrond. Ik heb namelijk een A4-tje vol gestempeld en daarmee heb ik de volgende kaarten gemaakt. 

Ik heb diverse stansen gebruikt van Tim Holtz sizzix. Ook van de Action. Lintjes en stempels van Paperartsy, Darkroom door en stamping-up en de grote bloem is van Chocolate Baroque.

Veel kijk plezier en hopelijk snel weer met een leuke creatie. 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...