27 maart 2022

Warm Wishes blue graphes

 Eerder op 18 juni 2020 maakte ik een ongeveer gelijk kaart (zie hier). Vandaag heb ik er één gemaakt met blauwe druifjes (blue graphes). Bij ons bloeien deze op het ogenblik in onze tuin. Zo genieten van alles wat weer boven de grond komt in het voorjaar.  

Voor deze kaart gebruikte ik de stempel van Darkroom door Fine Flowers Vol 2. De distress oxides in de volgende kleuren mochten ook nog niet ontbreken. Stormy Sky, Evergreen bough, wilted violet en blueprint skets. De hele fijne gelly rolpen in het wit is echt één van mijn favoriete heb ik ook gebruikt op deze kaart. Deze pen doet het eigenlijk altijd wel. De achtergrond gedaan met water en distress oxide evergreen bough en stormy sky en heel licht met stormy sky script ook van darkroomdoor tussen de bloemen doorgezet.

De kaart gemat op zwart en op een witte kaart geplakt en hopla een leuke voorjaarskaart mag er weer zijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...