22 maart 2011

Artjourney challenge 7, wat heb je gebruikt?

Hallo Lieve bloglezers,


Hier is mijn bijdrage voor de challenge van Artjourney. De bedoeling is te vertellen, wat je hebt gebruikt naast stempels en inkt. Voor deze bijdrage heb ik verschillende dingen gebruikt. Voor de lucht, een mandarijnen net. Voor de zon, het dopje van mijn Stazon verwijderaar, Voor het gras, een laurierblad, Voor de bloemen een kruisschroef gebruikt, de afdruk met kleurloze inkt en Embossingpoeder Sternstaub bewerkt. Om de zon  heen gesponst met een spons met een wat grovere structuur.  Zie foto hieronder.


Verder heb ik de volgende stempels gebruikt. Het meisje komt van de sheet, Celebrate. De takken en de planten, pluimen komen van de sheet Tree. Ik had nog een stukje boomtak daar heb ik het meisje opgezet. Het meisje is helemaal in de natuur. Dit past helemaal bij de Lente sfeer. Het grappige was, dat ik helemaal met niets begon en steeds meer ideeën kreeg. Met dit als resultaat. Het enige wat ik zelf als opmerking heb op deze kaart is de zon, deze had ik beter kunnen maskeren. Verder ben ik tevreden. Ik wens jullie verder zonnige dagen toe en blijf heerlijk genieten van het prachtige weer. Tot gauw. Groetjes,

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel alternatieve dingen gebruikt! Leuke resultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Regina! Wat kan een mens al met veel stempelen hè! Heel schattig geworden hoor!
    Groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en fantastische ideeën, Regina! Bedankt voor het meedoen aan Art Journey Challenge # 7.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat een leuke materialen heb je erin gebruikt! Leuk dat je mee doet aan de Art Journey Challenge #7.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuk resultaat! We hebben helemaal geen dure stempels nodig, ha ha!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is leuk bedacht! Leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...