14 februari 2011

Valentijnsdag Artjourney Challenge 6, februari






Vandaag de dag der liefde. Ik heb er maar meteen mijn bijdrage voor de challenge  6 van Artjourney van gemaakt. Gevraagd wordt om een kaart te maken in de vorm van een hart met gebruik van Artjourney stempels. Op de blog van het Artjourney design team kun je kijken naar nog meer bijdragen van andere en wat er gevraagd wordt. Hier kun je ook meteen de nieuwe sheets bekijken van Artjourney. (helemaal geen reclame hoor).
Ik heb de volgende sheets gebruikt van Artjourney stempels: sheet Roses, Precious Moments, Nature, Summer Girl en voor de tekst de sheet Umbrella Girl. De kleine roosjes zijn van het merk Papermania, Petal Elegance. Ook heb ik gebruikt van een snijmal van crealies waar de tekst op staat. De hartjes heb gemaakt met ijzerdraad en kralen en gebogen in een vorm van een jawel een hart.
De rozen heb ik eerst gestempeld met kleurloze inkt en daarna met embossingpoeder Sternenstaub wit en heattool verwerkt. Daarna gesponst met Adirondack Red Pepper en Adirondack Eggplant.
Ik heb dit hart met veel liefde gemaakt voor mijn Valentijn.

10 opmerkingen:

  1. hoi regina

    een schitterend kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gedaan Regina, ziet er prachtig uit en ik heb mij ook aan gemeld bij de volgers.

    Groetjes Francina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend hart, Regina! Bedankt voor het meedoen aan de Art Journey Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hart heb je gemaakt! Heel mooi uitgevoerd deze challenge! Ik heb iets voor je op mijn blog staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieve Regina,
    Wat is het een mooi hart geworden. Echt iets voor jouw. de kids zullen het ook wel mooi vinden. Veel liefs van je mam en tot een volgende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Regina! Leuk dat je mee doet aan de Art Journey challenge #6

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi hart Regina! Veel te zien, leuke details.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...