28 september 2013

Artjourney challenge 37 Vintage

Ha bloglezers,
 
Oef net op het nippertje. Vanavond sluit de challenge van Artjourney met als thema "Vintage". Je mag het maken wat je wilt als het maar vintage is en het liefst stempels van Artjourney. Nu dat is geen probleem maar een vintage kaart. pffff. Daar heb ik wel lang over moeten nadenken. Hieronder zien jullie het resultaat. Mijn kids vinden hem geweldig ben benieuwd wat jullie er van vinden. De foto's zijn net pas gemaakt en dus bij avond licht en een lamp erbij. Tjonge je ziet wel meteen elk spatje embossingpoeder wat er niet hoort. Ook de laag met Glossy Accents wat ik over het meisje heb gedaan, zie je kleine bubbeltjes op de foto. In het echt valt het wel mee. Haha nu gaan jullie er ook vast opletten. ;).
 
De achtergrond rozen gestempeld met Versamark en embossingpoeder.
Op wit papier met Stazon Timber Brown de muzieknoten gestempeld. De randjes gekleurd met Distress inkt Vintage Photo een stukje kant er opgeplakt.
Op wit papier het meisjes gestempeld met Stazon Timber Brown. Op een uitgestanste cirkel met randje geplakt. Deze weer geplakt op een taartpapiertje. Het meisje helemaal vol gedruppeld met Glossy Accents.
 Nog een klein tagje gesneden en deze achter het taartpapiertje geplakt. Touwtje er aan. Onder het meisje de kleine blaadjes van de sheet Inchies  deze heb ik met Adriondack kleur Meadow en Lettuce gestempeld en daarna uitgeknipt. Als kleine mini roosjes pareltjes erop geplakt.
De rozen gestempeld op wit papier met Adriondack Meadow. Deze weer met Derwent potloden ingekleurd. Klein touwtje eraan. En klaar is deze kaart..... Haha als ik op schrijf lijkt het zo af maar in werkelijkheid.....
 
 
Nu op naar een nieuwe creatie. Deze komt van de week en ik moet er nog hard aan werken. Gaan jullie zien......
 
Fijne week en tot gauw.
 

Groetjes, Regina
 
 

 
Wat heb ik gebruikt:
- Artjourney stempels sheet Music, Roses, Smile, Inchies
- Embossing poeder Sternstaub diamant white.
- Adirondack inkt kleuren: Meadow, Lettuce
- Versamark kleurloos
- Stazon Timber Brown
- Distress inkt Vintage Photo
- Witte kaart van de Action (koop je in setjes van 10)
- Kraftstax van Papermania
- touw, pareltjes uit eigen voorraad
- derwent kleurpotloden voor de rozen
- Creatable
- Glossy Accents.
 
 
 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Nou Regina je kids hebben helemaal gelijk .. het is ene prachtig Vintage kaartje geworden voor de Challenge! Je bent echt op het nippertje.. maar het is zeker het wachten waard geweest hoor.. Dankjewel dat je weer mee doet..

    groetjes Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje is het geworden. Succes.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het meisje is terecht gekomen in een leuke vintage omgeving Regina...s6 met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en echt een vintage uitstraling. Heel veel leuke details. Dat meisje is ook een hele leuke stempel he. Fijn dat je meedoet met de AJ challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er mooi uit, ben zelf een jaartje bezig met het stempelen en vol enthousiasme lees ik ook graag jouw blog. Het resultaat is prachtig, een leuk onderwerp wat een bijzonder kaartje oplevert.
    groeten Pauline, www.brievenbus-post.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog, www.brievenbus-post.blogspot.nl , Voorlopig lees ik nog even bij op jouw blog en ga daar zelf van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...